lunes, 18 de febrero de 2013

Valoració final.





Shazia: L'hort és molt divertit. Hi he estat tranquil·la i contenta. Mai abans havia plantat ni regat, és fàcil i xulo, però fer-se preguntes  és una mica difícil! També m'ha agradat molt emportar-me els bitxos a casa, encara que no picàven gens...! Vull tornar a fer hort l'any que ve! :)

Oscar: M'ha agradat molt regar, però la regadora pesava unaa mica i em cansava... Ara, quan vegi un hort me'l miraré.

Antonio: El que més m'ha agradat és plantar, és molt divertit! M'agradaria poder estar a l'hort més temps, dues hores són molt poc! El dia que vaig arribar a casa amb la bossa plena de bolets, tots ens vam ficar molt contents! ;)

Àngela: Estic molt contenta, perquè he après moltes coses, com per exemple, perquè les verdures són tan saludables. A més, m'he adaptat molt bé i he fet amics. Li volia ensenyar al meu avi perquè sé que li agrada molt l'hort i el nostre li encantaria. Algún dia li ensenyaré el bloc :)  Voldria que durés tot l'any! :(


No hay comentarios:

Publicar un comentario